سلام میشه کمک کنین بگین این سنگرافی یعنی نی نی هست یا نه

تصویر
۱۳ پاسخ

دوهفته دیگه برو

اره هست

نی نی نیس ولی ساک هست
ک جنینم تشکیل میشه نگران نباش عزیزم

عزیزم خیلی زود رفتی نگران نباش دوهفته دیگ برو کامله

خیلی زود رفتی وایسا ۷هفتت تموم بشه بعد برو

خب زوده فعلا دو هفته دیگه قلب تشکیل میشه

باید دو هفته دیگه بری گلم نوشته سن بارداریت ۵ هفته است زوده
کیسه زرد هنوز تشکیل نشده

نه فعلا دیده نشده دو هفته بعد برو

تشکیل میشه نگران نباش

بارداري هست اما فعلا فقط ساکه جنین و جسم زرد تشکیل نشده

هست.

اره هست

زوده عزیزم دو هفته دیگه برو سونو

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۱ ماهگی
مامان سولان جانم 👧 مامان سولان جانم 👧 هفته سی‌ام بارداری