سلام منم دخترم آبریزش بینی داره دکتراصلاداروندادگفت همون استامینوفن کافی است خودش خوب میشه ولی گفت اگربدترشدیاآب بینیش سبز شد دوباره بیارش
من دخترم بردم دکتر گفت زیر 1 نباید پلارژین بدی
نفهمیدم اخر
ولی بعضی دکترا میدن
الانم خوب شد
نه بذار بیاد بیرون دفع شن دختر من از دیشب ابریزش عطسه هس خوبه ک این رطوبتای اضافه مغز خارج شن نه اینکه خشک شن همونجا بمونن
به نظرم سرخود نده منم دخترم ابريزش داشت عطسه سرفه رفتم دكتر براش دارو نوشت ولي گف فقط بخور سرد روشن كن و اسپري بيني بزن اگ تب كرد يا ابريزشش خلطي اينا شد دارو هارو بده
بده هر ۶ساعت ۱۰قطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.