۶ پاسخ

سلام منم دخترم آبریزش بینی داره دکتراصلاداروندادگفت همون استامینوفن کافی است خودش خوب میشه ولی گفت اگربدترشدیاآب بینیش سبز شد دوباره بیارش

من دخترم بردم دکتر گفت زیر 1 نباید پلارژین بدی
نفهمیدم اخر
ولی بعضی دکترا میدن

الانم خوب شد

نه بذار بیاد بیرون دفع شن دختر من از دیشب ابریزش عطسه هس خوبه ک این رطوبتای اضافه مغز خارج شن نه اینکه خشک شن همونجا بمونن

‏به نظرم سرخود نده منم دخترم ابريزش داشت عطسه سرفه رفتم دكتر براش دارو نوشت ولي گف فقط بخور سرد روشن كن و اسپري بيني بزن اگ تب كرد يا ابريزشش خلطي اينا شد دارو هارو بده

بده هر ۶ساعت ۱۰قطره

سوال های مرتبط