۲ پاسخ

اولا نه ماه سوم

اوووف تهوع و استفراغ افتضاح دارم که باید با سرم فقط اروم شم
چون هیچی نمیتونم بخورم سرگیجه ام میگیرم

سوال های مرتبط

مامان رها وآریا مامان رها وآریا ۴ ماهگی