۴ پاسخ

عوض کن ببین میفته روش یا نه
شما اگه گیگوز ۲ هم بگیری باید ببینی میسازه یا نه
بذار بعد واکسن ۶ ماهگی شیرش رو عوض کن

نان خیلی سنگین نیس یعنی دلدرد نمکنه چون بچه منم وزنش خیلی پایینه میخام بدم نمیدونم موندم

منم همین کارو میخام بکنم نمی‌دونم میافته بهش یا ن

نان میگن وزندهیش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی