۶ پاسخ

دکتر من فقط هزینه بیمارستان میگیره

الان دکتر من زیر میزی نمیگیره . بیمارستان فقط واسه سزارین اختیاری میرن خصوصی

دولتی باشی جدا نیست
خصوصی باشی جداست

جدا پول میخاد

بستگی به دکتر داره
بعضیا زیر میزی میگیرن جدا از هزینه بیمارستان مخصوصا سزارین اختیاری

اره زیر میزی با هزینخ بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زندگیم 🧿💙 مامان زندگیم 🧿💙 هفته سی‌ام بارداری