اگه دو برابر وزن تولدش شده باشه شروع میکنه اهنو
اره هم اهن هم اد اینبار بردم دکتر گفت اد تموم شد مولتی داده اونو بدم
آهن و مولتی میدم
من از ۴ ماهگی آهن رو شروع کرد براش مشکلی نداشت اد هم میدادم از اول
من از ۳ ماه و ۱۳ روزگی اهن میدم
به دختر منم داده بود مدفوعشو سبز کرد ندادم دیگه🤦🏻♀️😂
بستگی داره ولی اکثرا تا شش ماه فقط اد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.