۷ پاسخ

اگه دو برابر وزن تولدش شده باشه شروع میکنه اهنو

اره هم اهن هم اد اینبار بردم دکتر گفت اد تموم شد مولتی داده اونو بدم

آهن و مولتی میدم

من از ۴ ماهگی آهن رو شروع کرد براش مشکلی نداشت اد هم میدادم از اول

من از ۳ ماه و ۱۳ روزگی اهن میدم

به دختر منم داده بود مدفوعشو سبز کرد ندادم دیگه🤦🏻‍♀️😂

بستگی داره ولی اکثرا تا شش ماه فقط اد

سوال های مرتبط