شربت زینک چند ماه ب بچه هاتون دادین

۲ پاسخ

زینک برای اسهالش دکتر داد بهم بعد گفتم جنبه تقویتی داره بدم بهش گفت نه نباید بدین🫤🫤

۲ ماه تاثیری نداشت قطعش کردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی