۸ پاسخ

ببخشید عزیزم شما چجوری با کوچولوت میری سرکلاس؟کمکی داری نگه دارن؟ من کسی نگه نمیداره بچمو این ترم هم 18 واحد انتخاب کردم

افرین به تو . خدا کمکت میکنه
موفق باشی

عزیزم بچه رو چجوری مدیریت میکنی موقع درس خوندن ؟هی بهت وصل نمیشه ؟اصلا میزاره تمرکز داشته باشی ؟؟

موفق باشی

به به
حس خوبی داره برام
چی میتونی گلی

https://eitaa.com/joinchat/510985736C419f357188
گروه مامانا تو ایتا 😍
آیدی ایتام
Ghanemi1

وای منکه اصلا کشش درس ندارم

به به، به سوی و با موفقیت ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان 🩷🎀Elay🌙 مامان 🩷🎀Elay🌙 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی