۶ پاسخ

من گذاشتم

دوپیازه میگو خیلی دوست داره ماهی هم کباب میکنم با گوجه و سبزی پلو

من ماهی رو کامل با دست خورد میکنم میزنمش قاطی برنج سفید چون دخترم خیلی برنج دوست داره بعد کامل باهم قاطیشون میکنم بهش میگم برنج خوشمزه ست خودت با دست بخور میخوره
بعد اینکه یکم شربت یا آبمیوه میذارم کنار دستش خودش با اون میخوره

میگو خودم نمیخورم بچم نمیخوره دیگه ولی انواع گوشت دوست دارم خرچنگ هم حتی خورده 😂

میگو دوستنداره ولی ماهی بله اونم حتما باید آبلیمو بزنم که بخوره وگرنه لب نمیزنه

پسرم طرفدار ماهی ولی میگو نه

سوال های مرتبط