والا پسر من رفلاکس پنهان نداشت مشخص بود ولی شربت کیدیزول خیلی بهترش کرد
مامانایی که این شربت دادید به بچه هاتون
خوب میخوردن
پسرم تو دهنش نگه میداره مگه تلخه؟؟؟
واینکه این شربت رومیخورن اشتهاشون کم میشه؟؟؟
از امروز شروع کردم به دادن این شربت به پسرم نمیخوره بماند اون یذره شیری هم که میخورد دیگه نمیخوره
منم دادم ب دخترم بنظرم بدمزس خودم امتحان کردم ولی بمیرم براش چاره چیه میخوره بچم
ب پسر من نساخت من قطع کردم خودم
دکتر به دختر منم از همین داده از فردا میخام بدم
خانما شما چه موقع میدید به بچه ها ؟
دختر من شیر نمیخوره کسی داده برا شیر نخوردنش بهتر شده یا ن
اره فتانه دوستم ب دخترش میداد میگف خوبه
گلم باید ببینید به بچتون کدوم مارک میفته
توی بچه های مختلف فرق داره
مثلا دختر من اینو میخورد خواب آلود میشد و شیر هم اصلا نمیخورد
من پودر اس امپرازول میدادم آوا
من پودر اس امپرازول میدادم
شربته یا پودر؟؟
منم به پسرم میدم الان سری دومه که گرفتیم عالیه
اره من به دخترم میدادم خیلی بهتر شده بود
اره من میدم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.