برو زیر دوش آب گرم بدوش
قهوه بدون شیر بخور
من دوتا آزیترومایسین ۵۰۰ خوردم👀😶🌫️
با شیر دوش در حد خیلی کم تا سه شب بدوش
برای من معجزه کرد این روش
داشتم میمردم
حالم خیلی بد بود و تب کرده بودم
ولی تا دوشیدم آروم شدم
فقط در حدی بدوش ک یکم خالی شه اگر کلا خالی کنی دوباره تحریک میشه شیر میاد
من 1هفتهندادم باز سفت نشد شیرنداشتم
تو خواب بهش بده زیر اب بدوش چرک خشک کن بخور
بدوش از اون حالت سفتی خارج شه
هر روز
هر وقت سفت شد
زیر دوش حموم
تدریجی قط کردین؟
عزیزم برو زیر دوش بدوش یکم سنگینی سینت بره اینجوری بمونه تب میکنی مریض میشی ضرر داره باید ب مرور خشک بشه نه یهویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.