۶ پاسخ

برو زیر دوش آب گرم بدوش
قهوه بدون شیر بخور
من دوتا آزیترومایسین ۵۰۰ خوردم👀😶‍🌫️

با شیر دوش در حد خیلی کم تا سه شب بدوش
برای من معجزه کرد این روش
داشتم میمردم
حالم خیلی بد بود و تب کرده بودم
ولی تا دوشیدم آروم شدم
فقط در حدی بدوش ک یکم خالی شه اگر کلا خالی کنی دوباره تحریک میشه شیر میاد

من 1هفتهندادم باز سفت نشد شیرنداشتم

تو خواب بهش بده زیر اب بدوش چرک خشک کن بخور

بدوش از اون حالت سفتی خارج شه
هر روز
هر وقت سفت شد

زیر دوش حموم

تدریجی قط کردین؟

عزیزم برو زیر دوش بدوش یکم سنگینی سینت بره اینجوری بمونه تب میکنی مریض میشی ضرر داره باید ب مرور خشک بشه نه یهویی

سوال های مرتبط