حس اولین راه رفتن بعد سزارین چجوریه؟؟

۱۷ پاسخ

بخاطر بی حسیه قفسه سینت سنگینی میکنه یکم نفس کم میاری
نباید سرگیجه داشته باشی دیدی داری بگو نمیتونم
قبلش بگو شیافتو بزارن یکم دردات کمتر باشه بتونی

انگار تنه بالایی بدنت از پایین تنت جداشده بدنت له له هست خیلی سخته

من راه رفتم درد کم داشتم اما هرچی راه میرفتم دردام آروم تر می‌شد حتی پسرم بستری بود من شب اول تنها بالا پایین میشدم میرفتم میومدم
ازش تو ذهنت غول نزار هرکسی یه چیزی میگه

اگه شیاف نباشه دردش وحشتناکه

من مرگو دیدم جلو چشمم هنوزم درد وحشتناک دارم

فرق می‌کنه دردا ب یه صورت نیست یکی کم یکی متوسط یکی شدید بستگی ب بدن هر کسی داره

واس من راحت بود

بدن تا بدن فرق میکنه، با پمپ درد و شیاف قابل تحمل بود

دردناکه

وحشتناک

خیلی درد خاصی نداشت,

وحشتناک 😅😣😣😣😅

درد شدید

والا برای من سوند مزخرف تر بود 😂
آنقدر موقع پریودی درد دارم بنظرم چیز وحشت ناکی نبود واقعا
دو تا شیاف بزاری میتونی راه بری ، و اینکه هرچقدر راه بری بعدش راحت تری

اگه شیاف نزاری وحشتناکه وحشتناک

خیلی سخت دو قدمم نمیتونی بری

بادرد

سوال های مرتبط

مامان آنیا👶آیکان👶 مامان آنیا👶آیکان👶 ۵ ماهگی