۲۶ پاسخ

اولش سخته بعد عادی میشه برات
بخیه شکم خیلی بهتر از بخیه واژنه مطمعن باش

هر دو تا زایمان بحیه اذیت میکنه

من هردو زایمان رو تجربه کردم طبیعی عزاررییل رو میبنیی ک و ن ت پاره میشه
ولی سزاریننننن نعمته بیهوش. میشی بعدشم دکلفنات و پمپ درد شیاف چیزی نمی‌فهمی ده روز بخیه رو میکشی راحت دیگه

با شیاف دیکلوفناک خیلی راحت میشه

خیلی خیلی سخته ولی اصلا طبیعی رو پیشنهاد نمیدم

سختیه سزارین همینه
اول باید نیم ساعت پاهات رو از تخت آویزون کنی بعد با کمک سرپاشی

سختی خودشو داره اما در برابر طبیعی نعمته

درد داره خیلی

جفتش یکیه

والا به نظرم اصلا درد نداشت

من پمپ درد داشتم اصلا حالیم نشد
راحت اومدم پایین
دلم میخواست بیشتر راه برم پرستار نزاشت🤣

طبیعی خیلی خوبه

سخت ترینش ماساژ شکمیه😶‍🌫️

بخیه وسط واژن ک سخت تره خاهر 😑😑😑😑

اگ طبیعی بخیه نخوری عالیه ولی اگ بخوری عین سزارینه

من پمپ درد خیلی بهم کمک کرد هیچ دردی نداشتم بعداز عملم واقعا خیلی خوب بود دو سه دقیقه قبل از اینکه بلندشم راه برم پمپ دردمو که یه دکمه داشت زدم بعدش دیگع هیچ دردی نداشتم و بلند شدم راه رفتم قشنگ من فقط احساس خستگی و بیحالی داشتم دوست داشتم فقط بخوابم و دراز بکشم😅

اولش سخته ولی سزارین رو ترجیح میدم تا طبیعی

اره سخته دیگ شیاف بزن راه برو

هرچی بیشتر راه بری زودتر خوب میشی میدونم واقعا سخت و دردناکه ولی میگذره مامانی
من در انتظار سومین سزارین

طبیعی دردای اولش سخته بعدش خودت راحت بلند میشی کارات میکنی ولی جای بخیه واژن درد داره

سخت ترین قسمتش اونجاییه که میزارنت رو تخت بخش

🥲🥲🥲🥲

شیاف باید بذاری

اولش سخته بعدش
هرچی راه بری بهتر میشی

سزارین شدی؟

خواهرم بی هوش شد حتی دست شویی هم نتونست بره تا یه روز

سوال های مرتبط

مامان آنیا👶آیکان👶 مامان آنیا👶آیکان👶 ۵ ماهگی