مامانا تا کی باید شیاف پروژسترون بذاریم ؟

۶ پاسخ

تا هر وقت ک دکتر صلاح بدونه

دکتر من گفت تا ۳۶ شبی یکی برار بعد یه شب درمیون بزار
۳۷ هفته قطع کن
گفت یهو قطع نکنم

تا ۳۶ هفتگی معمولا

اگه مشکلی نداری قطع کن. مثل ما گیر نکنی

من تا ۳۶ گذاشتم

بنظرم قطش کن اگه زایمانت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی