سلام
شیاف پروژسترون رو تا کی میذارین؟؟

۳ پاسخ

براهرکسی فرق داره من تا اخرش باید بزارم

اگه اشتباه نکنم دیگه لازم نیست بذاری

امروز دکتر من گفت تا ۳۵ هفته بعد قطع کنم

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی