خانم‌های سزارینی بهتون گفتن تا کی شیاف پروژسترون بزارین ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من هنوزم میذارم

عزیزم چند هفته شما سرکلاژ شدین

به من گفت شاید سزارین بشی هنوز مشخص نیست اما شیاف گفت تا 34 هفته

من تا روزقبلش زدم😀چون الان نمیزدم صبح اتاق عمل بودم🤭

معمولا۳۵،۳۶

من ۲۸ هفته قطع کردم

من درد و لک نداشتم از ۷ ماهگی نذاشتم اصلا

تا ۳۶ گفتن بزار

۳۶ نزارم دیگه

اخر3۶هفته

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری