آرد ۴ لیوان
شکر طبق ذائقه کم یا بیشتر میتونید بزنید. من تقریبا نصف لیوان ریختم.
کمی نمک
یک ق غ خ خمیرمایه
یک عدد تخم مرغ سفیده برای داخل خمیر و زرده رو کنار بزارید برای رومال.
شیر هم یک لیوان کامال با یک سوم .
خمیر سفت نباشه و خیلی شل نباشه.
ی کره ی بیست گرمی.
یک ساعت استراحت بدید . چونه بگیرید .
نیم ساعت استراحت بدید و بزارید بپزه.
توستر من ۱۳۰ درجه ۲۰ دقیقه ۵ دقیقه آخر المنت بالا رو روشن کنید.
نوش جان 🌹
به به عالیه ذخیره میکنم برای بعد
قبول باشه عزیزم
به به کدبانو موقع افطار منم دعا کن
ماشاءالله چه کردی ابجی
به به نوشجان چند تا نون داد این سایز؟؟؟؟
من عاشق نون شیری هستم
چرا باید از خواب پاشم اینو ببینم😭😭
نوش جان😍😋
من بیام خونتون
به به بانوی هنرمند 👌
مزش شیرینه؟؟؟
دستورش بگو عزیزم
بوش تا اینجا اومد
دستورشو بگو
به به خودت پختی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.