هم می تونی از گندم پوست گرفته شده و هم آرد جو دو سر پرک استفاده کنی که گزینه ی دوم راحت تره نیاز به سابیدن و استفاده از غذا ساز هم نداره
گندم و با آب میذاری می پزه یکم که قوام اومد آب شو جدا میکنی بقیه ی مواد و میریزی تو غذا ساز بعد با استفاده از آبکش می سابی تا بقیه آب ش جدا بشه
مرغی هم که جدا با پیاز و نمک آب پز کردی ریش ریش میکنی میریزی تو مواد دیگه یه نیم ساعت ۴۰ دقیقه بپزه و در آخر هم با کره و دارچین تزئین میکنی
نوش جان ♥️
گندم و خیس کن بزار با مرغ کره هم بزن عصاره قلمم اگ داشتی بزن خیلی خوشمزه تر و مقوی تر میشه
اگ دوست داشتی موقع سرو بهش شیره بزن و کنجد
آخه مگه به حلیم پیاز میزنن.
عزیزم گندم گوشت با کمی پیاز نمک بزا خوب بپزه نمکو وسطا ش اضافه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.