۶ پاسخ

من گوشت نمیزنم همیشه پیازوگندوم خالی میزنم

نه من اکثرا با مرغ میزارم

نه من دیروز براش با مرغ درست کردم البته عصاره قلم گوساله ام ریختم خیلی خوشمزه شده بود

نه خوشمزه میشه

نه عزیزم من با مرغ درست کردم خیلیم خوب بود

ن بد نمیشه من درست کردم قبلا ولی با گوشت ی چیز دیگه اس

سوال های مرتبط