درمورد لباس هم از هر سایز سه تا ۵ تیکه گرفتم
لباس بیمارستانی و لباس سرهمی برای بیرون
چون کوچولوم اردیبهشت دنیا اومد
پتو دورپیچ یکی خریدم داخلش خز داره اما خیلی آنچنان ضخیم نیست
پتو دورپیچ بافت این چیزا نگرفتم
من چندتا جا رفتم برای سرويس چوب
گفتن تخت نوجوانی خیلی بهتره
چون بچه تا چند سال که کنار مادرشه
نمیشه تنهاش گذاشت
تا بیاد استفاده کنه کوچیک میشه
چون تخت نوجوانی چندتا کشو داره دیگه دراور جدا نگرفتم
من بارداری اولمه ولی چیزایی که نیاز بود خریدم
مثلا لباس جعبه ای نگرفتم
همه رو بلوز شلوار گرفتم.رکابی و آستین کوتاهم جدا گرفتم
سایز صفر و ۱ هر کدوم ۲ ۳ تا
ولی سایز ۲ و ۳ هر کدوم ۴ ۵ تا
کوچولوی من چون اخر خرداد بدنیا میاد من قنداق سویسی گرفتم براش و لباسا هم متناسب با فصل گرفتم.کمد هم ۳ تیکه به هم چسبیده گرفتم.تخت رو هم تختی گرفتم که هم گهواره میشه هم تا ۷ سال اندازشه بعد اون تختی دیگه میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.