از صفر تا ۳ پنج دست لباس بخر
در مورد اسباب بازی هم باز زیاده روی نکن
چون اونم از یه سنی به بعد بچه خودش آدمو متوجه میکنه که از چی خوشش میاد و با چی بیشتر سرگرم میشه و سلیقش چیه
در حد چندتا دونه وسایل بازی اونم مناسب سن تا ۲ سال بگیر
من خودم با دوستای با تجربم که مشورت کردم در مورد لباس، اونا اینجوری گفتن؛
از سایز صفر تا دو و سه هرکدوم دو سه دست بگیری بسه(برای خونگیا)
برای لباس بیرونم زیاده روی نکن چون خیلیا اولش کلی میگیرن و بعد به کار نمیاد.
چون هم به جثه ی بچه و قد و قواره اش ربط داره
هم به رنگ پوستش و اینکه چی بهش میاد!
در حد چند دست لباس بیرونی اونم ترجیحا تا یک سالگی بگیر براش
قرار نیست خدایی نکرده آخرین خرید باشه که!!بعدا هربار که بری بیرون چشمت به یه چیز قشنگ میخوره براش میخری😍
من امروز کلاس آمادگی زایمان بودم گفت حتما ۳ دست لباس همراهتون باشه تو کیف بیمارستان
من یه ست ۱۰ تبکه صفر
۴ تا سایز یک
۳ تا سایز دو
۳ تا سایز ۳
من صفر و یک از هر کدوم سه چهار دست خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.