منم بارداری اولمه و خیلی تجربه نداشتم اما طبق پرس و جوهایی که کردم لباس بیرونی خیلی نخریدم در حد چند دست تا یک سالگی تا زمان خودش بخرم.
برای هر سایزی تقریبا ۳ دست خونگی خریدم به همراه چندتا بادی اضافی
شاید کم باشه که اگه بود بعدا باز میخرم
سرویس خواب فعلا نمیگیرم جا ندارم توی خونم.
یه دراور و تخت کنار مادر میگیرم.
لوازم ضروری رو هم بیشترشو گرفتم عکس ندارم ازش فعلا که بفرستم
اینم تختشه که خودش تشک تعویض و ساک حمل داره هم روش فیکس میشه هم جدا میشه
و اینارو 🥰🥰
من فعلا اینارو گرفتم ولی نچیدم هنوز به امید خدا بشورم میچینم تو اتاق خودمون چون یه خواب داریم
لباس سایز دو و سه رو شنیدم بیشتر بخر چون بچه تو این شایز بیشتر میمونه
بمن گفتن صفر زیاد نخر چون نهایتا چهل روز سایز صفر باشه ولی بازم من چهار دست خریدم
چون اولش خیلی شیر برمیگردونه یا ما تازه کاریم بلد نیستیم پوشکش پس بده لباس کثیف میکنه
سایز دو و سه ک گفتن بیشتر استفاده میشه رو برند خوب خریدم چون زیاد شسته میشه از رنگ و رو نره
برا سرویس خواب هم تخت نخریدم احساس کردم اضافس چون بچه تا بکسال دوسال اول ک با خودته
و اصلا تو اتاق نمیره
منم امسال هنوز مستاجرم و سال دیگ جابجا میشم برا همین تخت رو نخریدم ولی بقیه سرویس چوب رو خریدم
بجاش تخت کنار مادر گهواره ای خریدم
من خریدم
ولی نچیدم که عکس بدم
من تا سایز سه بیشتر نخریدم چون بقیشو ب سنش میخرم
از هر دست هم خونگی
صفر چهار دست گرفتم
یک شش هفت دست
دو هشت دست
سه دوسه دست گرفتم
مهمونی هم اولش تا سه ماه انقدبچه شل و ابه ک همون سرهمی هاشو میپوشونم
سایز های بعدشم یکی دو دست مهمونی گرفتم
من لباس صفر تا ۴ . از هر سایز ۲ دست گرفتم خونگی وبیرونی هم کم گرفتم . ی مینی واش گرفتم . سرویس بهداشتی رو توی پک گرفتم با مایع لباسشویی و سرویس شونه و..
ی گهواره ننو ها گرفتم که میشه همراهت ببری مسافرت پشه بندم داره و....
من فعلا اینارو گرفتم
پستونک و پوار بینی بیبی لند، یدونه زیرانداز تعویض بالشدار ،تخت کنار مادر دیوانکو،کالسکه و کریر
۲دست بلوز شلوار سایز یک و دو،من لباس تیکه ای خریدم بنظرم بهتره
بعد یدونه سرهمی سایز دو ،کلاه هم دوسه تا میگیرم،سایز صفر نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.