سلام مامانا ترشح آبکی دارم یه بوی خاصی میده مثل ترشح بوی حاملگی میده

۲ پاسخ

مگه ترشح بارداری بو میده 😂

اگه بوی ترشی داره عادیه چون ترشح واژن اسیدی هستش

سوال های مرتبط