طبیعیه
من از خدامه شکمم کوچیک باشه ،زایمان قبلیمم شکمم کوچیک بود راحت
منم شکمم خیلی کوچیکه عوض کمرم و پهلوهام انقد پهنهههه فک کنم نی نی م تو پهلوهامه
قشنگ شکم داری و خوبه اندازش چجوری میگن کوچیکه نگه چقدر باید باشه 😅
نسبت به هیکلت خوبه
نه عزیزم شکمت کوچیک نیست
ن خوبه عزیزم
وزن نینی چنده عزیزم
نه کوچیک نیست. بستگی به بچه داره. به منم می گفتن شکم نداری. رفتم سونو گفت وزنش بیشتر هم هست
منم همین بود از هفته شما دیگه تازه بزرگ میشه
سونو رشد رفتین؟
سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی
@sismoonyy
کوچبک نی ک شکم منم انقده من میگم خیلی بزرگ مال من
من تا هفته ی شما شکمم کوچیک بود، یهو بزرگ شد، از این به بعد وزنگیریشون بیشتر میشه شکمت بزرگ میشه
نه خوبه که
بستگی به چاقی و لاغری قبل داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.