بنظرتون این بخیه ها جوش خورده؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام خوبی عزیزم عملت چجوری بود خوب بود بیهوشی کردن تو رو

پایینی کامل بسته و تر و تمیزه بالایی انگار باز شده ؟ چرا اینطوری شده ؟

این بخیه ها مال چیه ابجی

این بخیه چیه کجاست

مال سزارین هستش

بنظرم جوش خورده چند روزه
چرا زخم شده عزیز

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی