۱۴ پاسخ

ب هیچ عنوان ذره ای دارو‌ گیاهی بهش ندی بدترش میکنه

همین دستگاه رفته خوب میشه زیاد بالا نیست

شیر خودتو بهش بده
آب انار بخور روزی یه فنجون
لیمون شیرین زیاد بخور
قطره شیر خشت به پسرت بده
گرمی جات اصلا نخور
عرق کاسنی روزی یه لیوان بخور

قطره شیر خشت بهش بده
شیر زیاد بده که ادرارش زیاد بشه
همین دستگاه هم خیلی تاثیر داره

منم درگیرم بیلی ناستر میدم شیرخشکم روزی سه وعده میدم تا فردا ببرم ببینم کم شده یا نه

تن تن شیربده_چیزای زردتنش نکن واطرافش نباشه مث پتواینا_غذابدون ادویه ورب بخور_گرمی اصن نخور

شیرخشک بهش بده،اصلا گرمش نکن

برا دختر من ۱۲بود دکتر گفت دستگاه نیازی نیس حتی من گفتم قطره بده قطرم نداد گفت هیچی فقط تا میتونی بهش شیر بده روزی دووعدم شیر خشک بده تا زود زود دفع کنه منم همین کارو کردم شکر خدا زردیش رفت

مال دختر من ۱۲ بود گذاشتم دستگاه خودمم عرق کاسنی همش چیزای خنکی می‌خوردم گرمی جان اصلا نمی‌خورم سه روز گذاشتم دستگاه خوب شد اومد رو هشت یا نه بعد بدن بچه هم با گل سرخ عرق کاسنی اینا حموم میدادم خوب بود شد خداروشکر

هیچی فقط شیر زیاد بده بخوره

فقط به بچه ترنجبین ندین من برا پسرم میدادم دیروز یکی از خانومای اینجا عکس فرستاده بود بچه رو برده بود دکتر گفتن نصف عملکرد معدشو مختل شده بخاطر ترنجبین . خودت عرق کاسنی بخور به بدن بچه هم بزن گرمی نخور و بزار داخل دستگاه تا به ۸ یا۹ برسه بعد دیگه اوکیه

خودت خنکی بخور ترنجبین و شیر خشت هم خودت بخور
منم دخترم و 24ساعت تو دستگاه بود فردا میبرمش دوباره چک کنه

فقط باید شیرزیادبخوره ک دفع ش بیشتر باشه
من از دکتر پرسیدم برا تغذیه مادر گفت ربطی نداره

با ۱۳ بردی زیر دستگاه؟😐

سوال های مرتبط