دکتر گفت خداروشکر همه چیز خوبههه فقط نمیچرخیددد🥲🥲😅😅

۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
از دکترت راضی هستی!؟ من در به در دنبال دکترم

خب خداروشکررررد،🙏😘❤️

عزیزم خداروشکر
هزینش چقدرشد؟

خداروشکر.منم امروز دکتر بودم دکتر واس من اکو قلب ننوشت ولی واسه ۱۹ ام سونو طول سرویکس نوشت و ازمایش قند

جوجه من انومالی پدر دکتر رو در اورد اصلا پوزیشن خوب نمیگرف یا وارونه بود یا پشتش ب ما بود س بار رفدم بیرون برگشتم😂

دکتر منو چند بار چرخوند به چپ یکم تکون خورد

خداروشکر عزیزم

اکوقلب چجوری بود ؟
خب خداروشکر
چرخش و باید چیکنی ؟

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ام بارداری