خانم های باردار که دو قلو داشتین سرکلاژ شده کسی

۲۱ پاسخ

من انجام دادم تاحالا خداروشکر هیچ اتفاقی نیوفتاده همه کارام هم میکنم بیرونم میرم

من ۱۶ هفته شدم الان ۱۷ ام

من نشدم

من نشدم

نه بیهوش میشی بعدش اصلامتوجه نمیشی نه درددارع نه چیزی

منم‌۱۳ هفته‌سرکلاژ شدم

من آره ولی دهانه رحم کوتاه بود

اره عزیزم منم شدم‌

منم ۲۲هفته انجام دادم ،
و بعدش کامل استراحت مطلق شدم

تواین سن بارداری معمولا هیچ دکتری سرکلاژ نمیکنه چون بچهابزرگ میشن ریسک پاره شدن کیسه آب زیاد هست ،یاتوشهرخودتون متخصص پریناتولوژی خیلی کاربلدپیداکن،یابیامشهددکترفاطمه تارا رئیس بیمارستان قائم کارش حرف نداره تواین سن بارداری اون قبول می‌کنه سرکلاژکنه

دوقلوباردارم دفعه اول تو ۱۸هفته سرکلاژ کردم هم دکترم خوب نبود نخ ارزون زده بودتو۲۵هفته بازشددهانه رحمم بازشده بودهمه دکترامیگفتن یه هفته دیگه بچهات سقط میشن سن بارداریمم بالارفته هیچ دکتری سرکلاژ نمی‌کرد،رئیس بیمارستان قائم مشهد فوق تخصص پریناتولوژی قبول کردسرکلاژ کنه ،خداروشکرسرکلاژکردم سرکلاژ دوبل کردینی دوباردهانه رحممودوخت موفق بودعملش ،

من اره 16 هفته بودم سرکلاژ شدم

من سرکلاژ شده بودم هفته 14

من تویک بارداری سه بارسرکلاژشدم پدرم دراومد

چطوریه من میترسم درد داره

اره عزیز من شدم

من قراره شنبه سرکلاژ بشم🥲

من سرکلاژ شدم

من انجام دادم

نه من نشدم

من که نشدم

سوال های مرتبط