منم میخاستم ابروهامو میکرو کردم دوباره برم ترمیم گفتن رنگ نمیگیره نرفتم سوال کردم از اشنامون ک سالن داره گفت اره نمیگیره
من تو کهواره دیدم یکی فیبروز کرده بود میکفت خیلی هم خوب شده
سئوال منم بود گفتن تا ۶ ماه نزنی بهتره بخاطر تنظیم هورمون و.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.