۳ پاسخ

منم میخاستم ابروهامو میکرو کردم دوباره برم ترمیم گفتن رنگ نمیگیره نرفتم سوال کردم از اشنامون ک سالن داره گفت اره نمیگیره

من تو کهواره دیدم یکی فیبروز کرده بود میکفت خیلی هم خوب شده

سئوال منم بود گفتن تا ۶ ماه نزنی بهتره بخاطر تنظیم هورمون و.....

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی