۴ پاسخ

با شال هم میتونی ببندی

چه طبیعی چه سزارین در کل بعد زایمان باید با گن یا شکم بند شکمو بست

اون فشار گن باعث میشه هرچی کثیفیه بیاد بیرون از شکم

بله اگ نبندی ک شکمت داخل نمیره

سوال های مرتبط