سلام مامانا مینی واش چه مارکی خوبه؟

۷ پاسخ

زیاد به کار نمیاد،دردسر زیاد داره،واسه چی میخوای بحری

خانمایی که مینی واش استفاده میکنید، آبکشیش سختتون نیست؟

فریدولین

مال من ایرانیه مارک پویا راضیم چن ساله دارم

جنرال تکنیک خریدم خیلی تمیز میشست

فقط فریدولین

فریدولین دارم و راضی هستم

سوال های مرتبط