۹ پاسخ

من ماه اول خوردم باردار شدم
ولی سونو فولیکول که رفتم گفت فولیکول غالب نداری

منم ماه اول استفاده کردم باردار شدم به لطف خدا

من ابان ماه خوردم امپول تقویت فولیکول و آزادسازی هم زدم اما اون ماه پریود شدم دوماه بعد باردار شدم طبیعی.حالا نمیدونم تاثیر همون داروها بود یا نه

من خدا رو شکر انشالله بارداری قسمت همه کسایی که منتظرن

من به لطف خدا
ایشالا ک برام بمونه

شما چند وقت اقدامی ؟؟
مامان اولی هستی ؟

من ۴ ماه اقدامم
این ماه دکتر قرص لتروزول داد از شب ۳ پریودی بخورم

عزیزم انشاالله به سلامتی بغل کنی

من به لطف خدا

سوال های مرتبط

مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری