من ماه اول خوردم باردار شدم
ولی سونو فولیکول که رفتم گفت فولیکول غالب نداری
منم ماه اول استفاده کردم باردار شدم به لطف خدا
من ابان ماه خوردم امپول تقویت فولیکول و آزادسازی هم زدم اما اون ماه پریود شدم دوماه بعد باردار شدم طبیعی.حالا نمیدونم تاثیر همون داروها بود یا نه
من خدا رو شکر انشالله بارداری قسمت همه کسایی که منتظرن
من به لطف خدا
ایشالا ک برام بمونه
شما چند وقت اقدامی ؟؟
مامان اولی هستی ؟
من ۴ ماه اقدامم
این ماه دکتر قرص لتروزول داد از شب ۳ پریودی بخورم
عزیزم انشاالله به سلامتی بغل کنی
من به لطف خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.