خداروشکر که خورد ماهی خیلی خوبه
اتفاقا پسر من ماهی میخوره ولی گوشت قرمز ومرغ نمیخوره
دختر منم نمیخوره ☹️
میشه بگید سبزیه سبزی پلو چیه؟؟
منم همیشه قاطی برنج میکنم قایمکی میدم یه کوچولو هم بهش لیمو میزنم 😁😁😁
نوش جان اگه اهل ترشيجات باشه با اب نارنج يكم طعم دارش كن بهتر ميخورن
نوش جونش باشه دقیقا پسرمنم فقط باسبزی پلومیخوره البته ک عاشقه میگوه حالاهرمدلیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.