۷ پاسخ

خداروشکر که خورد ماهی خیلی خوبه

اتفاقا پسر من ماهی میخوره ولی گوشت قرمز ومرغ نمیخوره

دختر منم نمیخوره ☹️

میشه بگید سبزیه سبزی پلو چیه؟؟

منم همیشه قاطی برنج می‌کنم قایمکی میدم یه کوچولو هم بهش لیمو میزنم 😁😁😁

نوش جان اگه اهل ترشيجات باشه با اب نارنج يكم طعم دارش كن بهتر ميخورن

نوش جونش باشه دقیقا پسرمنم فقط باسبزی پلومیخوره البته ک عاشقه میگوه حالاهرمدلیش

سوال های مرتبط