خانما کیا طبق انتی زایمان کردن

۵ پاسخ

من طبق انتی فردا میرم ۳۷ هفته
ولی ی چند روز پیش ینو دادم گفتن ۳۴ هفته ائ بچه هم وزنش ۲ کیلو همه چیش خوبه ولی من میخوام دقیق بدونم ک پی‌پیادروی کنم قرص مغربی استفاده کنم

یعنی زایمان کردیپ

من زودرس شدم

من 🙋🏻‍♀️دقیقا هفته ۳۹زایمان کردم

من ۱۲ روز جلو تر زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۱۰ ماهگی