من طبق انتی فردا میرم ۳۷ هفته
ولی ی چند روز پیش ینو دادم گفتن ۳۴ هفته ائ بچه هم وزنش ۲ کیلو همه چیش خوبه ولی من میخوام دقیق بدونم ک پیپیادروی کنم قرص مغربی استفاده کنم
یعنی زایمان کردیپ
من زودرس شدم
من 🙋🏻♀️دقیقا هفته ۳۹زایمان کردم
من ۱۲ روز جلو تر زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.