من یه باز شیر افزا قرص خوردم تا یه هفته زیاد شد شیرم بچه خفه میشد خوردنی الان دیگه یکم کم تر شده حالا شل میشه سینه نمیخوره. پر بودنی هم خفه میشه
اره اشکال نداره نترس
فقط وقتی پرید تو گلوش به حالت نشسته بذارش و چنددتا پشتش ضربه بزن اروم ک شد دوباره شیر بده
اره چون شیر زیاد میریزه دهنش نمتون قورت بده راحت
یه طرف سرسینه محکم با دوانکشت بگیر ککمتر بیاد شیر
آره من یکم صبر میکنم میزنم پشتش نفس اش باز شه بعد دوباره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.