۹ پاسخ

من با آب جوش قاطی میکنم بهش میدم این‌طوری خطرناکه

بله عزیزم

نه
قصد ندارم زیر یکسال بدم

نه چیز مفیدی نیس

منکه فعلا میترسم

نون و میوه میدم

من یبار دادم یه تیکه کند ...میترسم خفه بشه نمیدمش دیگه

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

من ندادم بهش خوب به جا بیسکویت میوه بده

سوال های مرتبط

مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 ۱۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۱ سالگی