من با آب جوش قاطی میکنم بهش میدم اینطوری خطرناکه
بله عزیزم
نه
قصد ندارم زیر یکسال بدم
نه چیز مفیدی نیس
منکه فعلا میترسم
نون و میوه میدم
من یبار دادم یه تیکه کند ...میترسم خفه بشه نمیدمش دیگه
🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍
09931400960
من ندادم بهش خوب به جا بیسکویت میوه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.