منکه ۱۲ساله درگیرشم ب ژلیت حساسم دوبار عملش کردم بعدش دیگه لیزر رفتم از وقتی که لیزر رفتم خوب شد و به ندرت جوش میزنه..مو میموند زیر پوست همون باعث میشد جوش های بزرگ بزنم و خودش سرباز میکرد تا وقتی ام تخلیه نمیشد درد زیادی داشت جوری ک دستمو نمیتونستم تکون بدم
من زیاد درمیارم دونه بزرگ زیر بغل روسینه رو ران یا واژن بعد ی هفته خودش میره اصلا دست نمیزنم دیگ عادت شده
دست نزن، ممکنه غدد لنفاوی باشه اگر بعد دو هفته خوب نشد برو سونو لنف و سینه
روغن سیاه میگن خوبه
من زدم ولی اثر نداشت برام سونو رفتم و قرص هم خوردم خوب نشد
مام ک میزدم رو عوض کردم خوب شد
دربعضی مواقع التهاب غدد لنفاویه ک میگن نباید دستش زد تاخوب بشه ولی من دیدم سر داره چندباری زدم تخلیه اش کردم گرچه خیلی دردمیاد و فوران داره ولی بعدش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.