خانما پماد شقاق سینه هیدرودرم خوبه

تصویر
۸ پاسخ

اره خیلی من روزهای اول نوک سینه هام زخم میشد درحدی که یزره میدیدم خونی شده ولی میزدم یه نیم ساعت می موند خوب میکرد

این خیلی خوبه

عالیه منم دارم

ارهههه

عالیه

عالبه

آره منم سر دخترم استقاده کردم خوب بود

عالیه

سوال های مرتبط