بچها نسل فردا سونو انتی پیش کی برم خانوم باشه؟

۵ پاسخ

عزیزم من همی سونو ها و غربالگری هامو جای دکتر مارال صدر الأدبایی توی نسل فردا رفتم هم خوش اخلاقه هم دقیقه هم اینکه جنسیت و درست میگ واس من ۱۲ هفته گف پسره ۱۸ هفته هم ک رفتم پسر بوده

من هر دفعه پیش مهرنوش گیفانی رفتم
به نظرم خوبه

مهرنوش گیفانی خوبه

سلام جای ریحانه کاظمی نرو، خیلی بد اخلاقه و از سر بازکن..

سلام توروخدا کمکم کنید اگر کسی شیرخشک از بچش اضافه داره برای پسرم بفرسته ثواب دارع یا لباس اضافه
تورخدا توهین نکنید دل نشکونید کسی کمک نمیکنه رد بشه طعنه ندین🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد🩷✨🎀 مامان کنجد🩷✨🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ویکم بارداری