عزیزم من همی سونو ها و غربالگری هامو جای دکتر مارال صدر الأدبایی توی نسل فردا رفتم هم خوش اخلاقه هم دقیقه هم اینکه جنسیت و درست میگ واس من ۱۲ هفته گف پسره ۱۸ هفته هم ک رفتم پسر بوده
من هر دفعه پیش مهرنوش گیفانی رفتم
به نظرم خوبه
مهرنوش گیفانی خوبه
سلام جای ریحانه کاظمی نرو، خیلی بد اخلاقه و از سر بازکن..
سلام توروخدا کمکم کنید اگر کسی شیرخشک از بچش اضافه داره برای پسرم بفرسته ثواب دارع یا لباس اضافه
تورخدا توهین نکنید دل نشکونید کسی کمک نمیکنه رد بشه طعنه ندین🙏🏻🙏🏻🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.