بنظرتون ازمایش بتا بدم یا تیتربتا؟؟

۹ پاسخ

تیتر بتا دیگه چی

بزار پررنگ تر شه بعد برو تیتر بده
الان بدی بتا پایینه باز میگن تکرار کن خودت استرس مییگری

عزیزم فرقی ندارن باهم که کلا یچیزه نحوه بیان فرق داره وقتی میخوان بگن ازمایش رو تکرار کنی میگن تیتر رو تکرار کن وگرنه یچیزه کلا

تیتر بتا

تیتر بتا دقیق هست و منطقی

گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟؟

فرقی نداره

تیتر بتا دقیقتره

تیتر بتا

سوال های مرتبط

مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته یازدهم بارداری