۲ پاسخ

اروغ گزفتن نوزاد واقعا سخته پسر منم اولا خبلی سخت اروغ میزد ولی میگن اگه اروغ نزد همین ک رو شونه در حد چند دقیقه نگهداری هم خوبه یکم بزرگتر بشه راحت اروغشو میزنه

وای مث بچه من دیونم کرررررده

سوال های مرتبط