بچه ها اول قشنگ نمیتونن شیر بخورن بخاطر همین آروغ نمیزنن ، سعی کن نوک سینه و بیشترِ هاله ی قهوه ای رنگش تو دهن بچه باشه موقع شیر خوردن و دقت کن اگه مک عمیق بزنه و زود زود شیر قورت بده یعنی قشنگ سینه رو گرفته وگرنه سینه رو قشنگ نگرفته و نمیتونه شیر بخوره الکی داره مک میزنه
همه همین مشکل دارن
هنوز کوچیکه کم کم بهتر میشه
منم این مشکل رو دارم،ی مشکل دیگ هم دارم شیر میخوره میخابه،میخوام آروغ بگیرم بیدار میشه دوباره شیر میخاد
حالت نشسته بچه رو بگیر تو بغل آروغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.