۴ پاسخ

مشکل منم همینه🫩
کل روز در حال عاروق گرفتنم

عزیزم دکتر بهم گفت اشکال نداره مهم اینه ک ده دقیقه ی رب بمونه حالت ایستاده ک شیر بره پایین
یعنی تو حالت اروغگیزی رو انجام بده دیدی نزد اشکال نداره مهم اینه عمودی بشه بچه بعد از شیر

بزارش به امان خدا واسه منم نمیزنه😂خوابش میاد همش

وقتی نمیزنه بزارش یه رب بعددوباره امتحان کن

سوال های مرتبط