مشکل منم همینه
کل روز در حال عاروق گرفتنم
عزیزم دکتر بهم گفت اشکال نداره مهم اینه ک ده دقیقه ی رب بمونه حالت ایستاده ک شیر بره پایین
یعنی تو حالت اروغگیزی رو انجام بده دیدی نزد اشکال نداره مهم اینه عمودی بشه بچه بعد از شیر
بزارش به امان خدا واسه منم نمیزنه😂خوابش میاد همش
وقتی نمیزنه بزارش یه رب بعددوباره امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.