وسط دوتا کتفشو یکم بمال بعد بزن همون جا میزنه
دکتر به من گفته بود اشکال نداره اگه آروغ نزد فقط یک ربع روی شونه ات نگهش دار بعد از یک ماه بهتر میشه من یادم یه بالش روی پام میزاشتم یکم به پهلو نگهش میزاشتم دوباره روی شونه ام میزاشتم تا بزنه
اگه شیر خوب بخوره معدش پر باشه راحت میزنه اینکه دیر میزنه ینی خوب سیر نشده
وسط تو کتفش کمی پایین تر
وای منم یک رب بیست دقیقه میزنم پشتش نمیزنه بعد خودم خسته میشم میزارم زمین بالا میاره
نصف شب که اسیرم
یکم بخوابونش دوباره بلندش بزن وسط دوتا کتفش اروغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.