من دکترم ساعدی بود دستش خیلی سبکه راضی بودم فقط موسی بن جعفر میاد اختیاری رو مرداد ماه بود زایمانم
نهمرضیه حسینی که اصلا
ساعدی انجام میده من باهاش زایمان داشتم ۲۲ دی
خیلی دکتر خوبی دست سبک داره من ک راضی بودم ازش
فریبا حقی انجام میده
ساعدی نامه روانپزشک میگیره که خرج داره و بعد میفرسته کمیسیون بیمارستان
آزاده رحمتیان و شکوفه حسینی سزارین اختیاری میکنن آزاده رحمتیان پزشک من بوده بهترین بود دوره نقاهتم عالی بود یه بخیه ای زده ک بیسته الهی خیر ببینه حتما برو پیشش کارش عالیه
نه بابا مرضبه حسینی که اصلا اختیاری انجام نمیده
ساعدی هم فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.