مامانا مگه شکم پایین چیز بدیه؟ برای چی میپرسن بقیه شکممون پایینه یا بالاس؟

۴ پاسخ

من از ماه اول شکمم پایینه ربطی نداره هر بارداری یک طوریه مگه اینکه سکمت بالا باشه توی بارداری بعد از مدتی بیاد پایین

شاید واس دختر پسر میپرسن میگن پایین باشه دختر بالا پسر

وقتی به زایمان کم مونده باشه شکم میاد پایین برا همون

فکنم اگه شکم بیاد پایین وقت زایمانه

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی