من و پسری هم وارد ماه نهم شدیم🥹💙

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ؟ نینی کوچولو خوبه؟ 😍

ماهم همینطور
امیدوارم بسلامتی این ماه رو هم بگذرونیم

ایشالا بقیه راه سفر ۹ ماهه هم بی خطر باشه برات عزیزم ، ب سلامتی فارغ بشی 🥹😘🫶🏻

انشاالله که بسلامتی بغل بگیری نی نی تو عزیزم😍

به سلامتی گلم زایمان طبیعی میکنی یا سزارین

ان شاالله بسلامتی زایمان کنی برای ماهم دعا کن این چند وقته بخوبی بگذره

شکر خدا عزیزم انشاالله باقی راه رو هم به سلامتی و دل خوش طی کنین🤍🌱
انشاالله ما هم به سلامتی و دل خوش طی کنیم 🤍🌱

بسلامتی بپره بغلت

اخییییییییییی😍

ای جان ان شاالله بسلامتی بغلش بگیری ♥️

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی
مامان آنیا سادات مامان آنیا سادات ۱ ماهگی