۲۸ پاسخ

سزارین ...استرس شدید و اعصاب خراب متاسفانه 😑همش بخاطر این وضعیت جنگ و ایناس

طبیعیم
خیلییی سعی دارم بیخیال باشم ولی گاهی فکرا بد میزنه تو سرم
خودمو سپردم ب خدا ایشالا ک زایمان راحتی داشته باشیم همه مامانا به حق امام زمان

سزارینم طبق گفته دکتر ۱۹ روز دیگه زایمانمه
هم ذوق دارم
هم میترسم

فعلا که شوهرم در جنگه با من🤣🤣قهره
پنج روزه.خبری نگرفته.
استرس دارم که بچم پدرش تا اون موقع قهر باشه زندگی رو زهر تر کنه

خسته شدم دلم‌میخاد زودتر بگذره کلافم 🥴

من طبیعی هستم احتمالا ۳۶ هفته و ۳ روز دارم شنبه میرم سونو بگن داستانم چیه یکم استرس دارم بار اولمه هیچی بلد نیستم . از طرفی وحشت جنگ افتاده تو دلم

سزارین هستم و از درد پا کمر و لگن دیوانه شدم از اونطرفم هرچی به روز عمل نزدیک میشم بیشتر میترسم ولی خب بازخودمو دلداری میدم برا سبک شدن بعدش

طبیعی بودم با آمپول فشار

استرس نگهداری از دو تا بچه فکرو خیال
سزارین

دلم میخواد ماه آینده همین روز ان شاا... دشک بچم تو سالن مون جلو تلوزیون باشه و وای چه حس خوبیه

منتظرم
ذوق دارم
از یه طرف خستم خواب درستی نمیرم از ۵ ماهگی ورم کردم ، گز گز میره دستام
تکرر ادرار

طبیعی و خسته خسته خسته

تا حالا خوب پیش می‌رفت الان این چند هفته جوری میگذره انگار هر روزش یه هفتست طبیعی ام و بچه اول هر جور هست سخت یا آسون فقط می‌خوام بگذره تموم بشه بچمو بغل کنم🥹🤍

من چهارم پنجم عید زایمانم هست سزارین هستم زایمان دوم ۱۶ اسفند میرم دکتر نامه عمل بده

شنبه سزارین میشم
خسته از انتظار ولی پر از شوق دیدار دخترکم❤️

ذوق دارم ترسی ندارم ولی انتظار میکشم طبیعیم

من نمیدونم سزارینم یاطبیعی ولی حسم میگه تهش سزارین میشم ولی دلم میخواد از پس طبیعی بربیام🥲
و تنهاترسم زایمان زودرسه فقط دلم میخواد بچم سالم باشه مهم نیس چ بلایی سرم میادو چقد قراره درد بکشم

من...
طبیعی..
کابوس شده برام 😔

طبیعی
با این شرایط دوست دارم زودتر به دنیا بیاد کلافه شدم

طبیعی و بارداری و زایمان دومم هست هم دوق شو دارم هم استرس شو

طبیعی
سعی میکنم بیخیال باشم.

بمن ۵ عید وقت داد (۳۹هفته سزارین)اما با این انقباض و دردایی که الان سراغم‌میاد فک‌نکنم بتونم بمونم تااونموقع

من فردا صبح سزارین میکنم از الان خوابم نمی‌برد میگم کی صبح میشه

استرس و ترس و از این ورم هی میگم‌بیاد درد خیلی دارم

من فردا صبح سزارین میشم

به نام خدا.... سزارین🤗🤗🤗🤗🤗

طبیعی ام و حالم ی جوریه

انتظار

سوال های مرتبط