۳ پاسخ

من کم کم می ریزم دهنش ودوطرف لوپاش می گیرم ویه کوچولوپف می کنم توصورتش می خورشون

بده بهش هرجور شده تب می‌کنه قطره رو بریز تو سر شیشه بده بخوره لپشو بگیر از دو طرف تا قورت نداده ول نکن

قطره آمیفن بده طمعش موزی هس خوشمزس

سوال های مرتبط