منم مث توعم خاهر حتی حالت تهوع هم داشتم و دارم خیلی بده رفتم تست گرفتم زدم خداروشکر منفی شد اخ چقد استرس داشتم ولی پریود نمیشم نمیدونم چرا
من ابان زایمان کردم اولینش
از بهمن شروع شد
شیرخودتم اگه میدی امکان نامنظمیش طبیعبه .
بازم میتونی از دکتر سوال کنی
منم ۲۲ ابان سزارین شدم فعلا که هنوز خبری از پریود نیست هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک البته ارثی و ژنی هم میشع اخه من مامانم میگه که بعد از زایمان تا ۲ سال پریود نمیشدم احتمالا اوضاع منم همین باشه
منم ۱۱ آبان زایمان کردم ولی هنوز پریود نشدم
فک کنم چون درست شیر نمیدی اینطوری میشه اگه شیر دیگه ندی هورمون تولید شیرت قطع بشه پریود بشی
اسم برنامه چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.